• Szkoła Ucząca Się
    • Ocenianie Kształtujące - serwis edukacyjny
    • Nauczyciel 1. klasa
    • Solidarna Szkoła
    • Kształcenie Obywatelskie w Szkole Samorządowej (KOSS)
    • Konkurs Wiedzy Obywatelskiej i Ekonomicznej
    • Szkoła z klasą 2.0
    • WF z klasą
    • Koduj z Klasą
    • Klasna Shkola
    • Młodzi przedsiębiorczy
    • Szkoła tolerancji
    • Cyfrowa Akademia
    • Rozmawiajmy o uchodźcach!
    • Samorząd uczniowski
    • Młody Obywatel
    • Weź oddech
    • Edukacja globalna
    • Zgodnie z naturą
    • Kulthurra!
    • Filmoteka szkolna. Akcja!
    • Włącz się. Młodzi i media
      • Nienawiść. Jestem przeciw!
      • Wrota Wiedzy
      • Młodzi głosują
      • Nagroda im. Ireny Sendler
      • Mamy prawo
      • Gimnazjalny Projekt Edukacyjny
      • Opowiem ci o wolnej Polsce
      • W świat z klasą
      • Ślady przeszłości - uczniowie adoptują zabytki
      • Czytam sobie w bibliotece
      • Mistrzowie kodowania
      • Działasz.pl
      • Centrum Edukacji Obywatelskiej
      • Sejm Dzieci i Młodzieży
        • Akademia uczniowska
        • Aktywna edukacja
        • Noc bibliotek
      Szkoła z klasą 2.0

      Zgłoszenia szkół

      Zgłoszenie do piętnastej edycji programu Szkoła z Klasą 2.0 (2016/2017) 

       

      W programie mogą brać udział szkoły wszystkich poziomów edukacyjnych z całej Polski.

       

      Rejestracja szkół do programu trwa do 30 września 2016 r.

       

      Aby zarejestrować szkołę do nowej edycji programu, kliknij w obrazek:

      rejestracja-szkoly

       

      W edycji 2016/2017 udział w programie jest płatny dla wszystkich zgłaszających się szkół.

       

      Zgłoszenie do programu jest dwustopniowe. Zgłoszenia szkoły dokonuje dyrektor szkoły. Dopiero po zaakceptowaniu zgłoszenia szkoły i zaksięgowaniu dokonanej opłaty za udział, do Programu rejestrują się członkowie Zespołu: dyrektor, koordynator oraz chętni nauczyciele i pracownicy szkoły. Zgłoszenia członków Zespołu rozpocznie się 19 września 2016 r. i potrwają do 30 października.

       

      Zgłoszenie szkoły

      1. Dyrektor szkoły wypełnia on-line formularz zgłoszeniowy szkoły wraz z ankietą
      2. Do programu można zgłaszać szkoły konkretnego poziomu edukacyjnego (szkoły podstawowe, gimnazja lub szkoły ponadgimnazjalne), jak również zespoły szkół. 
      3. Po wypełnieniu formularza oraz ankiety na adresy mailowe Dyrektora szkoły oraz szkolnego koordynatora przychodzi dokument w formacie PDF zawierający wypełniony formularz.
      4. Dokument ten opatrzony pieczęcią szkoły i podpisem Dyrektora należy przesłać w terminie 14 dni od daty zgłoszenia szkoły na adres:

      Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej,

      ul. Noakowskiego 10/1, 00-666 Warszawa,

      z dopiskiem „Szkoła z Klasą 2.0”.

      1. Warunkiem udziału szkoły w programie jest dokonanie jednorazowej opłaty wpisowej do ProgramuSzkoła staje się Uczestnikiem Programu, w momencie zaksięgowania opłaty. UWAGA! Dopiero po zatwierdzeniu płatności przez administratora serwisu będzie możliwa rejestracja dyrektora, koordynatora i nauczycieli, a tym samym realizacja zadań w programie.

       

      Każda szkoła, która przystąpi do programu, ma szanse zdobyć (lub przedłużyć) prestiżowy Certyfikat Szkoły z Klasą:

      • Wymagane jest zarejestrowanie do programu: Dyrektora, koordynatora, co najmniej jednego nauczyciela i jednego pracownika szkoły lub co najmniej dwóch nauczycieli.
      • Do otrzymania certyfikatu niezbędne jest: wykonanie przez Zespół w terminie wszystkich zadań oraz opisanie ich przez szkolnego koordynatora na plaformie programu.

       

      UWAGA! Zgłoszenie szkoły do programu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem warunków regulaminu. Treść regulaminu edycji 2016/2017 znajdziecie tutaj.

       


      PAMIĘTAJ! W razie problemów z rejestracją zachęcamy do skorzystania z Rejestracja - pomoc (FAQ).

       

      ostatnia aktualizacja: 8.09.2016 r.

       

      rejestracja-szkoly